رســــام Rasam ©

گروه سایبری

رســــام Rasam ©

گروه سایبری

اسرائیل از حمله به ایران مطمئن نیست

در ادامه لفاظی‌های جنگ‌طلبانه غرب علیه برنامه هسته ای تهران، وزیر دفاع امریکا ادعا کرده است تل‌آویو هنوز درباره زمان هرگونه اقدام نظامی علیه ایران تصمیم نگرفته است. لئون پانتا، وزیر دفاع امریکا روز سه‌شنبه (۲۵ بهمن، ۱۴ فوریه) در کمیته امور تسلیحاتی مجلس سنای امریکا با اشاره به احتمال حمله نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران گفت، همان گونه که باراک اوباما گفته است دولت امریکا بر این باور نیست که رژیم اسرائیل درباره این موضوع تصمیم گرفته باشد. این در حالی است که مقام‌های رژیم اسرائیل به شکل روزافزون درباره پیامدهای وخیم هرگونه حمله اسرائیل به ایران ابراز نگرانی می‌کنند.


منبع ژرس تی وی

در ادامه لفاظی‌های جنگ‌طلبانه غرب علیه برنامه هسته ای تهران، وزیر دفاع امریکا ادعا کرده است تل‌آویو هنوز درباره زمان هرگونه اقدام نظامی علیه ایران تصمیم نگرفته است.


لئون پانتا، وزیر دفاع امریکا روز سه‌شنبه (۲۵ بهمن، ۱۴ فوریه) در کمیته امور تسلیحاتی مجلس سنای امریکا با اشاره به احتمال حمله نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران گفت، همان گونه که باراک اوباما گفته است دولت امریکا بر این باور نیست که رژیم اسرائیل درباره این موضوع تصمیم گرفته باشد.

این در حالی است که مقام‌های رژیم اسرائیل به شکل روزافزون درباره پیامدهای وخیم هرگونه حمله اسرائیل به ایران ابراز نگرانی می‌کنند.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص روز یک‌شنبه به نقل از یکی از اعضای ارشد حزب مخالف کابینه تل‌آویو نوشت: "کل منطقه در آتش شعله‌ور خواهد شد. هزاران موشک به اسرائیل اصابت خواهد کرد. در روزهای نخست، صدها موشک در تل‌آویو فرو خواهد آمد. آن‌گاه ما وارد جنگی خواهیم شد که ماه‌ها به طول خواهد انجامید."

همچنین در این گزارش تاکید شده است در پی چنین حمله‌ای "قیمت نفت سر به فلک خواهد کشید، اروپایی‌ها خواهان کشتن ما خواهند شد؛ آن‌ها از ما حمایت نخواهند کرد. ما کاملا تنها خواهیم ماند."

در همین حال، پانتا در جلسه کمیته سنا بار دیگر بر تعهد کامل امریکا به حفاظت و تامین منافع رژیم اسرائیل تاکید کرد و گفت: "ما و اسرائیل یک هدف مشترک داریم. نگرانی‌های ما و جامعه بین الملل درباره برنامه هسته ای ایران یکسان است."

وی افزود: "ما خیلی شفاف اعلام کرده‌ایم ایران نباید به جنگ‌افزارهای هسته‌ای دست یابد. ما با صراحت اعلام کرده‌ایم که آن‌ها نباید تنگه هرمز را ببندند."

این درحالی است که مقام رهبری جمهوری اسلامی ایران و دیگر مقام‌های ارشد این کشور و فرماندهان نیروهای مسلح ایران در واکنش به این گونه لفاظی ها، تهدید و تحریم ها تاکید کرده‌اند ایران برای پیشگیری و رویارویی با هرگونه حمله به دارایی‌ها و منافع این کشور آماده است.

امریکا و رژیم اسرائیل با این ادعا که برنامه ‌هسته‌ای تهران جنبه نظامی دارد و از مسیر صلح‌آمیز خود خارج شده است، ایران را با "گزینه" نظامی تهدید کرده‌اند.

این در حالی است که برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی تحت نظارت دقیق بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد و ایران تاکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش جنگ‌افزارهای هسته‌ای و یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از حق توسعه و دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای برخوردار است.
نظرات 5 + ارسال نظر
جوادی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.velayatkhamenei.blogfa.com

با سلام
ممنونم که به کلبه فقیرانه ما سر زدید.
امیدوارم در کاری را که شروع کردید موفق و پایدار باشید.
و ممنون از تبادل لینک ، منم شما رو با افتخار لینک کردم.
یا علی

رخت آسمانی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://rakhte-asemani.blogfa.com/

سلام همسنگر خداقوت
ممنون که بمن سرزدید و لینکمون کردید
شماهم باافتخارلینک شدید
انشالله بازهم شاهد موفقیت هاتون باشیم
التماس دعایاعلی

مونا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://nemo321.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدید .
وب خوبی دارید .

علی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://zohoor67.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتان
لینک شما ثبت شد
موفق باشید
در پناه درگاه حق
یاعلی

mahsa پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://mahsa76.blogfa.com/

لطف کردی اومدی وبم ، وبتو جالبه
نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد