رســــام Rasam ©

گروه سایبری

رســــام Rasam ©

گروه سایبری

ولادت امام رضا(ع) برشما مبارک باد

زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟

بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟

گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام

ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟

ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند

گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟

من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
فدایی گل زهرا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://yaranemammahdi.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید
نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟اگه موافق هستید منو با طلایه داران ظهور لینک بفرمایید خبر بدهیدانجام وظیفه کنم ، منتظر حضور گرمتون
امان از غربت مهدی (عج).....
وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود / شیطان دوباره دست به نیرنگ می شود / نقشه کشیده است، مرا دشمنت کند / با لشگر گناه هماهنگ می شود /دارد حنای توبه و شرمی که داشتم / پیشت عزیز فاطمه بی رنگ می شود / با هر گناه فاصله می گیرم از شما / کم کم وجب وجب، دو سه فرسنگ می شود / اشکم چه شد؟! به جان تو باور نداشتم / روزی دلم ز فرط حسد سنگ می شود / آقا ببخش، بس که سرم گرم زندگیست / کمتر دلم برای شما تنگ می شود..
یا غریب فاطمه
http://yaranemammahdi.blogfa.com/

بهنام سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://shdidar.blogfa.com

سلام و درود به شما دوست بزرگوار و ارزشی ما....


بغض نگاه خسته تان،ای مسیح من
مانند سنگ ؛شیشه ی قلب مرا شکست
دار و ندار زندگیم نذر خنده ات
غصه نخور،که ارتش زینب هنوز هست
**
در راه پاسداری آیین کردگار
عمریست در کنار شما ایستاده ام
این بچه های دست گلم را زکودکی
من با وضو و حب شما شیر داده ام
**
سرمست باده های طهورایی توأند
شمشیر دست هر دوشان تیز و صیقلی است
پروانه وار منتظر اذن رفتنند
رمز شروع حمله شان ذکر یا علیست
**
ای پادشاه- تا تو رضایت دهی- ببین
سربند یاعلی به سرخویش بسته اند
برفوت و فن نیزه و شمشیر واقف اند
چون پای درس ساقی لشگر نشسته اند
**
عباس گفته: خواهرمن!مرحبا به تو
این مردهای کوچک تو، شیرشرزه اند
مبهوت سبک جنگ و رجزهایشان شدم
شاگردهای اول پرتاب نیزه اند
**
گفتم به بچه های عزیزم که تا ابد
غمگین زخم سینه ی یک یاس پرپرم
تا آخرین نفس به عدو تیغ می زنید
با نیت تلافی سیلی مادرم
**
در آزمون صبر و محن، مادر شما
با نمره ی قبولی تان گشت رو سپید
در دفتر کرامت من دست حق نوشت
ای دختر شهید، شدی مادر شهید

منتظر حضور شما در وبلاگ شوق دیدار هستیم/التماس دعا

بهنام یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://shdidar.blogfa.com/

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگردارتر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را
دور سید علی خامنه ای میگردیم
............................................
منتظر نظرات ارزشمندتان در وبلاگ " شوق دیدار" هستیم/ شاد و پیروز باشید.

سبز جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://rarth.blogfa.com

سلام
مرسی .چه عجبی سری به وبلاگت زدی
امیرحسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد